Skuba Team

Ιδρυση της αγωνιστικης ομαδας skuba team: πηγαινουμε στη διοργανωση ντακαρ 2025

Στη Skuba γνωρίζουμε τα πάντα: κάθε μέρος των φορτηγών του πελάτη με τη μεγαλύτερη διάρκεια οδήγησης, τις δυσκολίες της επιχείρησής του, τις επιτυχίες.
Και παράλληλα εμείς, όπως και κάθε πελάτης μας, ασχολούμαστε με αυτήν την επιχείρηση για αυτήν ακριβώς την περιπέτεια οδήγησης: τη γλυκιά αίσθηση ότι λειτουργεί, ότι ταιριάζει και ότι φέρνει θετικά αποτελέσματα. 
Λόγω αυτής της προσωπικής αίσθησης της περιπέτειας που ενώνει όλους εμάς,που προερχόμαστε από διαφορετικούς δρόμους της ζωής, από διαφορετικές κουλτούρες,
είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι δημιουργήσαμε μια επαγγελματική ομάδα οδηγών rally-raid, οι οποίοι θα θέτουν οι ίδιοι μια πρόκληση σε διάφορους αγώνες ράλι μέσα στη χρονιά, αλλά κυρίως, που θα αγωνιστούν στη διοργάνωση Ντακάρ το 2025, στην κατηγορία των φορτηγών!

Όνομα ομάδας: SKUBA TEAM

και η ίδια –όπως ακριβώς και εμείς– είναι μια ομάδα με μικτό πολιτιστικό υπόβαθρο:

οδηγός: Vaidotas Žala - Λιθουανός οδηγός αγώνων ράλι, που συμμετέχει στη διοργάνωση του Ντακάρ εδώ και 10 χρόνια, αλλά θα οδηγήσει φορτηγό για πρώτη φορά.

πλοηγός: Paulo Fiuza - Πορτογάλος επαγγελματίας πλοηγός, ο οποίος ξεκίνησε την καριέρα του στους αγώνες φορτηγών πριν από περισσότερα από 18 χρόνια.

μηχανικός: Max van Grol - εκπρόσωπος της Ολλανδίας, πρώην μηχανικός από την ομάδα του Gerard De Rooy, που κέρδισε τέσσερις φορές στο Ντακάρ. Πιο πρόσφατα - 2023.

Φορτηγό για τη διοργάνωση Ντακάρ 2025: Φορτηγό De Rooy IVECO

Για τον πιο σκληρό αγώνα rally raid στον κόσμο χρειαζόμαστε τα πιο σκληρά μηχανήματα και την πιο επαγγελματική ομάδα υποστήριξης – όπως είναι και η Skuba στις επιχειρήσεις!
Επομένως, το φορτηγό De Rooy IVECO επιλέχθηκε λόγω της εντυπωσιακής ιστορίας των επιτευγμάτων της ομάδας και της εμπειρίας σε αγώνες που μετράει πολλές δεκαετίες.
Αυτό το φορτηγό ζυγίζει 9 τόνους, παράγει 1.000 ίππους και ροπή 5.000 Nm, η οποία μεταδίδεται σε τροχούς 22,5 ιντσών με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Allison. Το φορτηγό με τετρακίνηση ελέγχεται από αμορτισέρ Reiger με διαδρομή ανάρτησης 30 cm.
Ο ένας τροχός του φορτηγού ζυγίζει 135 κιλά. Στην κατηγορία των φορτηγών, το πλήρωμα έχει τη δυνατότητα να διαχειρίζεται την πίεση των ελαστικών απευθείας από την καμπίνα με τη βοήθεια του συστήματος Teleflow. Είναι ενδιαφέρον ότι χάρη στον σύγχρονο κινητήρα EURO6, η μέση κατανάλωση καυσίμου δεν θα διαφέρει πολύ από την κατηγορία αυτοκινήτων. Παρόλο που αυτό το θηρίο μπορεί να κινηθεί εξαιρετικά γρήγορα εκτός δρόμου, το όριο ταχύτητας για την κατηγορία φορτηγών είναι 140 km/h.

Αυτή η συνεργασία και η ίδρυση της «Skuba Team» δεν είναι απλώς μια κίνηση που έχει ως στόχο τη διαφήμιση. Αποτελεί μαρτυρία όλων όσων κάνουμε μαζί ως πολυεθνική ομάδα: αναπτύσσουμε την αριστεία, ειδικά για την κατηγορία των φορτηγών, και αγαπάμε τις περιπέτειες οδήγησης.

Αυτό είναι απόδειξη ότι όλες οι εταιρείες του ομίλου Skuba προσφέρουν με τη σειρά τους στην κοινότητα της αυτοκινητοβιομηχανίας στην οποία συμβάλλουμε καθημερινά, μεμονωμένα ως εργαζόμενοι.